Selvbetjening

Nedenfor kan du se links til de selvbetjenings faciliteter vi har her på hjemmesiden

Kundeportal

  • Se/rediger dine kontaktoplysninger
  • Vælg at få din regning på email
  • Se og udskriv gamle regninger
  • Tilmeld til betalingsservice
  • Se forbrug/aflæsningshistorik
  • Aflæs din vandmåler

Anmeld rotter

  • Det er vigtigt at bekæmpe rotter, da de er smittespredere af farlige sygdomme. Derfor har du pligt til at indberette det til kommunen, hvis du opdager rotter eller tegn på rotter, hvad enten det er indenfor eller udenfor, eller på et privat eller offentligt område
  • Du anmelder rotter ved hjælp af knappen her på siden.

Meddel ejerskifte

  • Ved ejerskifte, skal vandmåleren aflæses og aflæsningen meddeles til Sorø Forsyning A/S.
  • Vandmålerens nummer står som regel på selve måleren og kan ses når låget åbnes.
  • Når vi har modtaget den udfyldte  flyttemeddelelse, sender vi en flytteafregning til sælger, hvor eventuel for meget opkrævet tilbageføres til sælgers Nemkonto.
  • Bemærk at ny ejer bliver opkrævet oprettelsesgebyr iht. gældende takstblad.

Driftsforstyrrelser

  • Tilmeld eller frameld dig Sorø Forsynings nye SMS eller E-mail service. Du vil herigennem blive orienteret om vandbrud eller trafikforstyrrelser pga. kloakering i dit område.

Bundfældningstank SMS/E-mail service

  • Ca. 1 uge før din bundfældningstank/septiktank/trixtank tømmes, vil du modtage en sms-varsling.
  • Her kan du rette eller tilføje dit mobilnummer til tjenesten.
  • Du kan rette dine kontaktdata såsom mobilnummer og/eller email
  • Du kan se tidligere tømninger af din bundfældningstank/septiktank/trixtank

Tømning af tank

  • Se hvornår din bundfældningstank sidst blev tømt og hvornår den tømmes igen
  • Din bundfældningstank tømmes ikke, hvis der ligger klude, vatpinde eller andre genstande i tanken
  • Der skal gøres opmærksom på at den planlagte uge kun er vejledende og kan ændres uden varsel af Entreprenøren

Webgraf kort

  • Her kan du se Sorø Spildevand A/S og Sorø Vand A/S’s ledningssystem m.m.
  • Ved gravearbejde skal du altid søge ledningsoplysninger via ler.dk
  • Kort vejledning i brugen af WebGraf kort
  • Adgang til WebGraf for Entrepenør – Rådgivere – Kunder

Klagevejledning

Vandtårnet males med lift
  • Har du klaget til Sorø Forsyning over en afgørelse og stadig ikke er tilfreds med den afgørelse, som vi har truffet, har du mulighed for at indgive en klage
  • Forsyningens afgørelse kan indbringes for Nævnenes Hus
  • Det koster et klagegebyr, som ikke vil blive tilbagebetalt
Skip to content